• Magyar
  • English
Sajtóközlemények RSS feed

A NOREG INFORMÁCIÓVÉDELMI KFT. KÜLPIACRA LÉP MARGARÉTA KÁRTYA MENEDZSMENT MEGOLDÁSÁVAL

A Noreg Információvédelmi Kft. 11,85 millió forint támogatást nyert a GOP-2015-3.3.4 – Versenyképes IKT szektor fejlesztése elnevezésű, az informatikai szektorkülpiaci terjeszkedését segítő pályázaton. Ennek köszönhetően a Noreg saját fejlesztésű Margaréta kártyamenedzsment megoldásával megkezdi a külföldi piacra lépést.

A pályázat keretében indított projekt célja az volt, hogy a Noreg Kft. megerősítse szakmai jelenlétét a nemzetközi informatikai szektorban képzés, tanácsadás, H2020 pályázati anyag elkészítése, valamint különböző marketing eszközök segítségével.

A Noreg Kft. 2010 óta folyamatosan fejleszti a Margaréta Kártyamenedzsment Rendszert, amely elsősorban nagyvállalatok mindennapjaiban nyújt hatékony támogatást. A termék moduláris felépítésű, rugalmas rendszer, amely átfogó megoldást nyújt az intelligens kártya (vagy USB token) teljes életciklusának kezelésére. A Margarétának 2010-ben az Informatikai Biztonság Napja (ITBN) független, szakmai zsűrije a „Legjobb Magyar Innováció 2010” díjat ítélte oda, majd 2014-ben nemzetközi elismerést is kapott, elnyerte a World Quality Commitment Award díjat.

„A termék folyamatos fejlesztése során az információbiztonság és kezelés területén technológiai újításokat alkalmazunk. Jelen projektünk kezdeményezését az indokolta, hogy a Kft. fejlesztési stratégiája több ponton illeszkedik a „Europe in a changing world”, valamint a „Leadership in enabling and industrial technologies” munkaprogramjaihoz.” – nyilatkozta dr. Kőrös Zsolt ügyvezető igazgató.

A 11,85 millió forint európai uniós támogatás segítségével a Noreg Kft. vezetése és a pályázati projektmenedzsmentben résztvevő munkatársak mind elméleti, mind gyakorlati tapasztalatot szereztek a Horizont 2020 rendszerben történő nemzetközi együttműködésben, innováció-menedzsmentben, H2020 kompatibilis projektötlet kidolgozásában. „Az EU-s munkaprogramok és innováció-menedzsmentben szerzett tapasztalatok által a termékfejlesztésünk jobban tud igazodni az Európai Unió hosszú távú elképzeléseihez, céljaihoz” – mondta dr. Kőrös Zsolt.

A fejlesztés eredményeként a Horizont H2020 képzés mellett különböző workshopok segítségével meghatározásra kerültek a hazai és nemzetközi versenyképesség és innovációs képesség növelését célzó stratégiai irányok, az innovációhoz kapcsolódó feladatok, valamint a lehetséges források.

A tanácsadói folyamatok mellett megtörtént a MARGARÉTA külföldi piacra lépésének megalapozása. A külföldi piacra lépési stratégiával összhangban új arculatot kapott a termék, valamint angol nyelvű, nyomtatott marketing anyagok készültek. Az online jelenlét erősítése érdekében frissült a Margaréta microsite, valamint a közösségi média kedvelői önálló LinkedIn oldalon találkozhatnak a rendszerrel.

 

A projekt 2015. november 5-án zárult.