Margaréta
Új dimenzió a tanúsítványmenedzsmentben
A nem megfelelő tanúsítványkezelés szolgáltatáskiesést és akár anyagi veszteséget okozhat a vállalatoknak. A MARGARÉTA egységes megoldást kínál a vállalatok eszköz- és felhasználói tanúsítványaival kapcsolatban felmerülő valamennyi kihívására. Alacsony üzemeltetési költség mellett a tanúsítványok nyilvántartása átlátható és naprakész, míg a teljes életciklus kezelés automatizmusok segítségével valósul meg. Őrizze meg vállalata jó hírnevét és jövedelmezőségét a Noreg tanúsítványmenedzsment rendszerével, a MARGARÉTÁ-val!
Rólunk mondták
A Margaréta moduljai
Mit nyújt?
Átláthatóságot, központi nyilvántartást és menedzsmentet biztosít a vállalat valamennyi felhasználói tanúsítványához, azok származásától függetlenül.
Kinek ajánlott?
Olyan, sok felhasználóval rendelkező vállalat számára ideális, amely már rendelkezik tanúsítványokkal és emelni szeretné az üzleti folyamatok biztonsági szintjét.
Mit nyújt?
Több ezer IoT és egyéb eszköz részére biztosít automatizmusokat a tanúsítványok kiadására, visszavonására és megújítására, elkerülendő az alapértelmezett vagy azonos tanúsítványok hosszútávú alkalmazását.
Kinek ajánlott?
Olyan vállalat számára ajánlott, amely az üzleti és IoT folyamatokban sok eszközt, berendezést használ, melyekkel fontos a biztonságos kapcsolat.
A Margaréta tulajdonságai
Automatizálás
A beépített automatizmusoknak köszönhetően minimalizálható az emberi erőforrás igény, csökken az üzemeltetési költség, a támogatás szükséglet és a hibalehetőségek száma.
Hatékonyság
A különböző tanúsítványok tárolására elegendő egyetlen kulcshordozó eszköz, ami lehet virtuális vagy fizikai kártya, token, de akár az operációs rendszer tárolója is. Az otthon felejtett eszközök helyettesítése is egyszerű: egy ideiglenes kártya kiadása egyetlen perc.
Átláthatóság
A különböző tanúsítványok tárolására elegendő egyetlen kulcshordozó eszköz, ami lehet virtuális vagy fizikai kártya, token, de akár az operációs rendszer tárolója is. Az otthon felejtett eszközök helyettesítése is egyszerű: egy ideiglenes kártya kiadása egyetlen perc.
Kulcs menedzsment
A titkosító kulcsokat és tanúsítványokat képes biztonságosan archiválni és szükség esetén visszaállítani. Távoli és operátori megújítás is elérhető.
Biztonság
A kulcsokat és érzékeny adatokat kriptográfiai modul védi, illetve az agent-alapú megvalósítás lehetővé teszi a PKI környezet kritikus elemeinek leválasztását a felhasználók által elérhető hálózati zónáktól. Támogatja a négy szem elvű hozzáférést.
Integráció
Beépített és egyedi integrációs modulokat is támogat, így az általánosan elterjedt standard megoldásokon túl, bármilyen környezetbe illeszthető: legyen szó akár vállalati címtárakról, egyedi IDM interfészről, vagy külső hitelesítésszolgáltató tanúsítványairól.
Megbízásaink
Euronet Worldwide
A Noreg MARGARÉTA kártyamenedzsment rendszerét vezette be a világ 39 országában közel 4000 embert foglalkoztató Euronet.
A megoldás bevezetése azért vált szükségessé, mert a smart kártyák kiosztása és az azokhoz tartozó tanúsítványok kezelése korábban manuálisan történt, amely jelentős erőforrásokat igényelt. „Olyan megoldást kerestünk, amely költséghatékony, rugalmas, igény szerint módosítható, megfelel a szigorú biztonsági követelményeknek és a lehető legkönnyebben illeszthető a meglévő informatikai infrastruktúránkba. A Noreg megoldása támogatja a jelenleg meglévő tanúsítvány kiadó megoldásunkat, ráadásul a felület és a teljes adminisztráció elérhető angol nyelven is, így a világ több országában is tudjuk használni, akár helyi támogató szervezet nélkül” – mondta Valádi Zoltán, az Euronet Worldwide EFT Security managere.